مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 22:352023-06-18ورزشي

مهمترین عامل شکست تیم والیبال مس سونگون فشارهای خارجی بود


سرمربی سابق تیم والیبال مس سونگون ورزقان با بیان اینکه کنار گذاشتن اش از تیم کار غیر حرفه ای بود، گفت: مهمترین عامل شکست تیم والیبال مس را فشار های خارجی می دانم.

- عادل بناکار در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اتفاقاتی که باعث شد تا باشگاه مس سونگون تصمیم بگیرد در لیگ دسته یک والیبال مردان کشور تیمداری کند، افزود: سال 1401 حبیب ستوده نژاد، مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی که نقش بسزایی در تشکیل تیم والیبال این باشگاه داشت و در زمان مدیر عاملی محمدرضا کافی این تصمیم مطرح و دنبال شد و خوشبختانه در زمان حضور رسول خطیبی که در رأس مدیریت این باشگاه قرار گرفت با خرید امتیاز تیم اسپورت هوشیار، تیم والیبال مس سونگون ورزقان به طور رسمی تشکیل شد.

سرمربی سابق تیم والیبال مس سونگون ورزقان با بیان اینکه در زمان تشکیل این تیم متأسفانه دیگر تیم ها بسته شده بودند، عنوان داشت: این اتفاق زمانی افتاد که ما خیلی از زمان خیلی زیادی را از دست داده بودیم و تنها به برپایی اردوی در تهران بسنده کردیم و با چهار تیم بازی تدارکاتی برگزار کرده تا تیم را محک بزنیم و از چهار تیم تمرینی نتوانستیم یک ست را ببریم.

بناکار در مورد بودجه کلی تیم اذعان کرد: بودجه کل تیم حدود 4 میلیارد تومان بود که 2 و نیم میلیارد تومان برای قرارداد بازیکنان و اعضای کادر ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین عامل شکست تیم والیبال مس سونگون فشارهای خارجی بود

مهمترین عامل شکست تیم والیبال مس سونگون فشارهای خارجی بود