مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 07:302023-06-19سياسي

راه اندازی پویش « هر مسجد، یک ایستگاه صلواتی» در بهار


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار از پویش هر مسجد؛ یک قربانی و یک ایستگاه صلواتی در روز عید غدیر خم درشهرستان بهار خبر داد.

- حجت الاسلام مهدی کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برگزاری کاروان شادی از یک مسیر تا مصلی و اقامه نماز جمعه به همراه اطعام نمازگزاران، برپایی ایستگاههای صلواتی و موکب های مسیر راهپیمایی به صورت متراکم و قوی و به تصویر کشاندن غدیر خم با برپایی نمایشگاه و جشن چند روزه در مصلی یا پارکینگ مزار شهدای شهرستان با همراهی گروه تعزیه خوانان شهرستان از اهم برنامه های دهه ولایت در شهرستان بهار خواهد بود.

وی هم چنین، از برگزاری جشن های محله محور با همکاری مساجد، برگزاری جشن شهرستانی در سه نقطه از شهرستان بهار (دانشگاه پیام نور تا فداییان اسلام و کوی محمدیه) سخن گفت و افزود: برگزاری جشن در روستای رسول آباد سفلی و دولت آباد و راه انداختن کاروان شادی در شهر بهار و روستاهای همجوار و نصب یک تابلو یا تندیس در ابتدای بلوار غدیر بنام بلوار غدیر نیز طی این دهه در دستور کار خواهد بود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار تصریح کرد: همراه کردن مردم در غدیر با برپایی جشن های خانوادگی در عرصه فضای مجازی، نور افشانی مساجد با همراهی هیأت و امنا مساجد شهر در ساعت 20 به طور همزمان در روز غدیر خم، ایجاد و برپایی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پویش « هر مسجد، یک ایستگاه صلواتی» در بهار

راه اندازی پویش « هر مسجد، یک ایستگاه صلواتی» در بهار