مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 17:202023-05-29اقتصادي

خراسان جنوبی؛ در ردیف استان های برتر از حیث اهتمام در استقرار چرخه بهره وری


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی اظهار کرد: استان خراسان جنوبی از حیث اهتمام در استقرار چرخه بهره وری در بین استان های برتر کشور قرار دارد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی اظهار کرد: استان خراسان جنوبی از حیث اهتمام در استقرار چرخه بهره وری در بین استان های برتر کشور قرار دارد.

حمید جهانشاهی، امروز دوشنبه 8 خرداد در جمع خبرنگاران به تبیین جایگاه خراسان جنوبی از حیث اهتمام در استقرار چرخه بهره وری در بین استان های کشور پرداخت .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی تصریح کرد: بهره وری موضوعی همگانی و از جنس شاخص های اقتصادی است؛ اما در حقیقت ریشه و اساس آن از فرهنگ، نظامات اجتماعی، نهادها و ساختارهای سازمانی و به عبارتی از تفکر سیستمی است.

لذا دولت به تنهایی نمی تواند موضوع بهره وری کشور را حل کند بلکه باید حرکت بهره وری کشور را راهبری کند و همه دستگاه ها، اساتید، متخصصان، کارشناسان، همه اقشار و عموم مردم در آن نقش آفرین و دخیل هستند.

به گفته وی؛ تدبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در نام گذاری سال جاری به عنوان مهارتورم، رشد تولید و تأکید معظم له بر لزوم ارتقای بهره وری و همچنین دستور اخیر رییس جمهور محترم به تمامی دستگاه های اجرایی مبنی بر برنامه ریزی و اقدام در خصوص کاهش هزینه ها و افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی؛ در ردیف استان های برتر از حیث اهتمام در استقرار چرخه بهره وری

خراسان جنوبی؛ در ردیف استان های برتر از حیث اهتمام در استقرار چرخه بهره وری