مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 15:552023-06-06بين الملل

رایزنی اتحادیه اروپا درباره ارتباط ریلی باکو و ایروان


نماینده ویژه اتحادیه اروپا با معاون نخست وزیر ارمنستان در ایروان، درباره امکان ارتباط ریلی این کشور با جمهوری آذربایجان حرف زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های ارمنستانی از دیدار روز سه شنبه (امروز) هیات اعزامی اتحادیه اروپا با معاون نخست وزیر این کشور در ایروان خبر دادند.

وبگاه ارمنستانی آرمن پرس خبر داد که  دفتر مهر گرگوریان معاون نخست وزیر این کشور در توضیح دیدار با تویوو کلار نماینده ویژه اتحادیه اروپا در امور قفقاز جنوبی بیانیه صادر کرد.

بنا بر این گزارش، هیات اعزامی اتحادیه اروپا به ایروان در این دیدار با معاون نخست وزیر ارمستان درباره موضوعاتی از قبیل احیای ارتباطات ریلی بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان رایزنی داشت.

در بیانیه معاون نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان آمده است که در این دیدار طرفین درباره موضوعاتی از قبیل احیای ارتباط ریلی ایروان با باکو رایزنی کردند.

به روایت بیانیه معاون نخست وزیر ارمنستان، گرگوریان و هیات اعزامی اتحادیه اروپا درباره تحولات منطقه ای از جمله چشم انداز احیا و ساماندهی اتصال ریلی یراسخ-جلفا-مغری-هورادیز و مسائل مربوط به کارهای آتی کمیسیون تحدید حدود و امنیت مرزها را مورد بحث و بررسی قرار دادند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی اتحادیه اروپا درباره ارتباط ریلی باکو و ایروان

رایزنی اتحادیه اروپا درباره ارتباط ریلی باکو و ایروان