مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 11:252023-06-07ورزشي

اعزام کاروان ورزشی المپیک ویژه ایران به مسابقات جهانی المپیک برلین


کاروان ورزشی المپیک ویژه ایران با هماهنگی فدراسیون جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران در 9 رشته ورزشی و با ظرفیت 25 ورزشکار زن و مرد دارای کم توانی ذهنی به مسابقات جهانی المپیک ویژه برلین-2023 اعزام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، علی کاشی عضو هیأت علمی پژوهشگاه و سرپرست انجمن ورزش افراد با کم توانی ذهنی فدراسیون جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران، با اعلام خبراعزام کاروان ورزشی المپیک ویژه ایران به مسابقات جهانی المپیک برلین افزود: کاروان ورزشی المپیک ویژه ایران با مجوز رسمی شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران در قالب یک کاروان 39 نفره به مسابقات جهانی المپیک ویژه (المپیک تابستانی) برلین 2023 اعزام می شود.

وی گفت: این کاروان برای اولین بار با حمایت کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران موفق شده است تا برای اعزام ورزشکاران خود مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان را کسب کرده و به عنوان نماینده رسمی جمهوری اسلامی ایران در این دوره از مسابقات شرکت کند.

  کاشی بابیان اینکه مسابقات برلین 2023 از تاریخ 22 خرداد الی 5 تیرماه سال 1402 با شعار باهم شکست ناپذیر هستیم در کشور آلمان برگزار خواهد شد، اظهار داشت: در این دوره از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام کاروان ورزشی المپیک ویژه ایران به مسابقات جهانی المپیک برلین

اعزام کاروان ورزشی المپیک ویژه ایران به مسابقات جهانی المپیک برلین