مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-07سياسي

شهردار کرج سبک خود را در حوزه انتصابات تغییر دهد


رییس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: مبنای انتصابات در شهرداری مطلوب نیست، شهردار سبک خود را در حوزه انتصابات تغییر دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسدیان ظهر چهارشنبه در نطق پیش از دستور یکصد و دهمین جلسه رسمی شورای شهر اظهار داشت: از نهج البلاغه آموخته ایم که مسئولیت امانتی بر گردن ماست اما عده ای تاکنون به مسئولیت به عنوان طعمه نگاه کرده اند و امانتی که باید به اهل خود برگردد را برنگردانده اند.

وی با اشاره به اینکه ما در مقابل هرآنچه که اتفاق می افتد، مسئول هستیم، اذعان کرد: نباید فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص دو عنصر اصلی ایمان و امید را فراموش کنیم؛ ایمان به انقلاب اسلامی و مسئولین انقلابی زمانی کارساز است که کارآمدی در مسئولین جلوه گر باشد.

رییس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج، بررسی شرایط احراز پست های سازمانی و انتصابات شهرداری کرج را بر مبنای هر 10 منطقه شهرداری دانست و افزود: در این رابطه نامه ای به شهردار کرج ارسال شد تا لیست انتصاباتی که از زمان سرپرستی وی تاکنون صورت گرفته است را ارسال کند.

اسدیان تصریح کرد: سبک من خطاب قرار دادن فردی از مدیران شهرداری و ضایع کردن حق مدیران و کارکنان نبوده و نگاهم به شخص نیست، بلکه فرآیندی است و اتفاقاتی که در حوزه انتصاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار کرج سبک خود را در حوزه انتصابات تغییر دهد

شهردار کرج سبک خود را در حوزه انتصابات تغییر دهد