مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 16:252023-06-02سياسي

لزوم پرهیز از تفرقه اندازی در جامعه اسلامی


امام جمعه فومن بر لزوم پرهیز از تفرقه اندازی در جامعه اسلامی تاکید کرد و گفت: مدیران با همدلی و همراهی خدمات رسانی به مردم را سرلوحه کارها قرار داده و از تعصبات بی مورد دوری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد امین نقدی در خطبه های نماز جمعه این هفته فومن با اشاره به فرا رسیدن ایام رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام 15 خرداد اظهار کرد: در تاریخ معاصر ایران این ایام بستر ساز تغییرات و ظهور مجدد اندیشه اسلامی است.

امام جمعه شهرستان فومن با بیان اینکه تاریخ نشان داده که هر چقدر توطئه ها و دسیسه ها علیه جامعه روحانیت بیشتر شود ثابت قدمی و تفکر درست شیعه بر همگان آشکار می شود، افزود: دشمن قسم خورده اسلام حتی از لباس روحانیت ترس و وحشت دارد.

وی به صحبت های اخیر جاسوس های اسراییل در خصوص ایران اشاره کرد و گفت: خودشان اعتراف کرده اند که مراکز علمی و تکنولوژی کشور ایران بسیار گسترده و بیشتر از کشورهای اروپایی است.

حجت الاسلام نقدی با بیان اینکه افتخار و عزت کنونی جمهوری اسلامی ایران مرهون زحمت های بنیان گذار فقید جمهوری اسلامی است، ادامه داد: علت دشمنی با ایران همین استقلال همراه با قدرتمندی است.

وی با تاکید بر اینکه حضرت امام (ره) همواره به دنبال وحدت آفرینی و همبستگی بود، تصریح کرد: مسؤولین وحدت رویه در داخل کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پرهیز از تفرقه اندازی در جامعه اسلامی

لزوم پرهیز از تفرقه اندازی در جامعه اسلامی