مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-14ورزشي

لیورپول به دنبال جذب والورده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یورگن کلوپ در طول فصل 23-2022 بار ها مدعی شده بود که تیمش برای فصل آینده باید به صورت جدی تقویت شود تا توان رقابت دوباره داشته باشد.

- باشگاه لیورپول در حال برنامه ریزی برای جذب فدریکو والورده هافبک اروگوئه ای رئال مادرید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یورگن کلوپ در طول فصل 23-2022 بار ها مدعی شده بود که تیمش برای فصل آینده باید به صورت جدی تقویت شود تا توان رقابت دوباره داشته باشد.

مدیران این باشگاه قصد دارند بازیکنان مدنظر این مربی آلمانی خصوصا برای بهبود شرایط خط میانی را به خدمت بگیرند و پیش از این هم الکسیس مک آلیستر را از برایتون جذب کرده اند.

بسیاری از رسانه ها در چند ماه اخیر بار ها از علاقه این باشگاه به جذب والورده خبر داده بودند و حالا ال ناسیونال مدعی شده که لیورپول پیشنهادی 60 میلیون یورویی را به رئال مادرید ارائه کرده که با پاسخ منفی آن ها روبرو شده است.

اما این پاسخ منفی باعث نشده که لیورپول از به خدمت گرفتن این ستاره اروگوئه ای ناامید شود و آن ها حالا دومین پیشنهاد رسمی را با مبلغ 80 میلیون یورو به علاوه بند پاداش به باشگاه رئال ارسال کرده اند.

پیوستن جود بلینگام از دورتموند به رئال ممکن است باعث شود که مدیران این باشگاه پیشنهاد ارائه شده برای والورده را بررسی کنند و حتی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیورپول به دنبال جذب والورده

لیورپول به دنبال جذب والورده