مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 17:252023-05-31حوادث

از دستگیری سارقین منازل «نازی آباد» تا زورگیران مسافرنما


فرمانده پلیس اگاهی تهران بزرگ در بازدید از طرح تشدید برخود با سارقین در پلیس اگاهی تهران بزرگ از دستگیری و شناسایی 230 متهم خبر داد خبر داد و جزییات آن را تشریح کرد.

- خبرگزاری مهر ، گروه جامعه؛ یکی از موضوعاتی که در سالهای اخیر باعث رنجش خاطر شهروندان و از بین رفتن احساس امنیت در میان آنها شده موضوع سرقت است.

سرقت فارغ از خرد و کلان بودن و فارغ از خشن و غیر خشن بودن آن تبعات بسیار زیادی در روح و روان جامعه و کاهش احساس امنیت دارد.

چه بسا زمان هایی که امنیت در جامعه بالا بوده اما احساس امنیت پایین؛ در نتیجه احساس کلی جامعه بر آن است که امنیت در جامعه وجود ندارد.

از این رو پیشگیری، مقابله و مبارزه با سارقان به عنوان عوامل انسانی بروز سرقت از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و مسئولان انتظامی در هر زمانی تلاش کرده اند تا در جهت رفع این پدیده اجتماعی گام بردارند.

چرخه سرقت حداقل سه رکن اساسی دارد، سارق، خریدار اموال مسروقه و بستر وقوع جرم.

سرعت کشف با پیشگیری مساوی است فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به نقش مؤثر دو مؤلفه پیشگیری و مقابله و مبارزه با جرایم به ویژه سرقت، با طرح این سوال که آیا پلیس آگاهی در پیشگیری از جرایم نقش و کارکرد دارد؟ عنوان کرد: یکی از نظریات علمی بیانگر این مهم است که سرعت کشف با پیشگیری مساوی است؛ یعنی اگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دستگیری سارقین منازل «نازی آباد» تا زورگیران مسافرنما

از دستگیری سارقین منازل «نازی آباد» تا زورگیران مسافرنما