مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 09:352023-06-20اقتصادي

ارائه مشوق های مالی برای یکپارچه سازی اراضی


مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی گفت: دولت مشوق های مالی برای یکپارچه سازی اراضی کشاورزی در نظر گرفته است.

- فرهاد ثنایی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: این مشوق ها زمینه یکپارچه سازی اراضی و جلوگیری از خرد شدن آن را فراهم خواهد کرد که انتظار می رود کشاورزان و زارعان از آن استفاده کنند.

وی تصریح کرد: در سال های گذشته یکپارچه سازی و تجمیع اراضی کشاورزی با توفیقات مناسبی همراه نبوده ولی امیدواریم با کنار گذاشتن برخی موانع در این زمینه به شکل منسجم عمل کنیم.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی گفت: در سال های گذشته برخی اختلافات در روستاها و همچنین قانون ارث به خرد شدن اراضی منجر شده در حالی که یکپارچه سازی اراضی می تواند زمینه کشت و زرع مناسب با رعایت الگوی کشت را به همراه داشته باشد.

ثنایی تغییر کاربری در اراضی کشاورزی را ممنوع اعلام کرد و افزود: مهمترین وظیفه ما حفظ و حراست از خاک و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی است که در این زمینه سنددار کردن این اراضی در دستور کار است.

پایش های ماهواره ای در صیانت از اراضی کشاورزی مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در شهرستان ها شاهد فعال شدن یگان حفاظت اراضی کشاورزی هستیم که به صورت مستمر پایش خود را انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه مشوق های مالی برای یکپارچه سازی اراضی

ارائه مشوق های مالی برای یکپارچه سازی اراضی