مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 20:202023-05-29سياسي

قلع وقمع 14 مورد ساخت وساز غیرمجاز در حریم راه محور بروجرد به خرم آباد


معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد از قلع وقمع 14 مورد از ساخت وسازهای غیرمجاز در حریم راه محور بروجرد به خرم آباد خبر داد.

- ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد از قلع وقمع 14 مورد از ساخت وسازهای غیرمجاز در حریم راه محور بروجرد به خرم آباد خبر داد.

مسلم مرادی امروز هشتم خردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: 14 مورد از تعرض به حریم راه در محور مواصلاتی بروجرد_خرم آباد و محور روستایی اسدخانی توسط اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان قلع وقمع شد.

وی تصریح کرد: این مهم در راستای اجرای تبصره 1 ماده 6 قانون ایمنی راه ها و بر حسب تکلیف قانونی و سازمانی اداره راهداری صورت گرفت.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: در برخورد با ساخت وسازهای غیرقانونی، اعمال قانون می شود و تأکید ما بر حفاظت از حریم قانونی راه ها و برخورد جدی با هرگونه تخلف است.

مرادی اضافه کرد: این گونه تصرفات و ساخت وسازها در هر مرحله ای که باشند، قطعاً تخریب می شوند چراکه تجاوز به حریم راه ها تجاوز به حقوق و حریم عموم مردم است.

وی بیان کرد: حفظ و حراست و پاکسازی از حریم راه ها نیازمند یک همت و عزم ملی بوده که باید تمامی دستگاه های ذی ربط خود را ملزم به اجرای آن بدانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلع وقمع 14 مورد ساخت وساز غیرمجاز در حریم راه محور بروجرد به خرم آباد

قلع وقمع 14 مورد ساخت وساز غیرمجاز در حریم راه محور بروجرد به خرم آباد