مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 11:202023-06-03بين الملل

فعالیت هفت سرویس جاسوسی غربی در «بزرگترین بمب ساعتی» منطقه


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری المعلومه، یکی از اعضای ارشد چارچوب هماهنگی شیعیان عراق گفت که هفت سرویس جاسوسی غربی با یک هدف واحد در حال فعالیت در اردوگاه «الهول» سوریه هستند.

- فعالیت هفت سرویس جاسوسی غربی در بزرگترین بمب ساعتی منطقه منابع آگاه از فعالیت هفت سرویس اطلاعاتی غربی در اردوگاه الهول سوریه با یک هدف واحد یعنی حمایت از افراط گرایی و ترویج آن خبر می دهند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری المعلومه، یکی از اعضای ارشد چارچوب هماهنگی شیعیان عراق گفت که هفت سرویس جاسوسی غربی با یک هدف واحد در حال فعالیت در اردوگاه الهول سوریه هستند.

جبار عوده ضمن اشاره به این موضوع افزود: اردوگاه الهول سوریه با توجه به فعالیت چشمگیر هفت سرویس اطلاعاتی غربی، در حال حاضر به مرکزی برای محافل اطلاعاتی کشور های غربی تبدیل شده و همه آن ها یک هدف واحد دارند و آن، سرمایه گذاری بر روی افراط گرایی در منطقه خاورمیانه است.

وی ادامه داد: حمایت از افراط گرایی به ابزار کشور های غربی برای بی ثبات کردن و ایجاد نا امنی و آشوب و فتنه انگیزی در کشور های منطقه تبدیل شده و این همان چیزی است که در اردوگاه الهول سوریه تحت نظارت کاخ سفید در حال وقوع است؛ به طوری که آمریکا از هرگونه راه حلی که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت هفت سرویس جاسوسی غربی در «بزرگترین بمب ساعتی» منطقه

فعالیت هفت سرویس جاسوسی غربی در «بزرگترین بمب ساعتی» منطقه