مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 11:352023-06-12اقتصادي

تلاش برای تامین خانه استیجاری ارزان در فارس/پلمب 126 بنگاه


مدیرکل هماهنگی اموراقتصادی استانداری فارس گفت: تامین واحدهای مسکونی استیجاری با ارزان قیمت در دستور کار مدیران ارشد این استان است.

- ایسنا/فارس مدیرکل هماهنگی اموراقتصادی استانداری فارس گفت: تامین واحدهای مسکونی استیجاری ارزان قیمت در دستور کار مدیران ارشد این استان است.

مرتضی شریفی در جلسه ساماندهی واحدهای مسکونی خالی از سکنه در شیراز، گفت: در راستای اجرای ماده 54 مکرر قانون مالیات های مستقیم و اهمیت عرضه واحدهای مسکونی خالی ، تامین واحدهای مسکونی استیجاری با قیمت مناسب به عنوان یک اولویت در دستور کار مدیران ارشد استان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، شریفی افزود: فارس در تعداد خانوارهای ساکن در منازل استیجاری بعد از استان های تهران، خراسان رضوی و اصفهان رتبه چهارم را دارد.

وی ادامه داد: یکی از راه های کنترل قیمت اجاره بهای مسکن در دراز مدت جلوگیری از مهاجرت به شهرهای بزرگ است، لذا ضرورت دارد یک برنامه جدی برای اشتغال و درآمدزایی در شهرهای مهاجر فرست وجود داشته باشد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس خاطرنشان کرد: یکی از راه های دیگر برای کاهش اجاره بها، افزایش تعداد واحدهای مسکونی استیجاری به شکل انبوه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تامین خانه استیجاری ارزان در فارس/پلمب 126 بنگاه

تلاش برای تامین خانه استیجاری ارزان در فارس/پلمب 126 بنگاه