مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 12:152023-06-19اقتصادي

پیگیر رفع مشکلات و تسریع در تکمیل محور شهرکرد به بروجن هستیم


شهرکرد_معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: مسؤولان شهرستان بروجن پیگیر رفع مشکلات موجود بر سر راه تکمیل محور شهرکرد به بروجن هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید ربیعی صبح دوشنبه در بازدید از روند تکمیل محور شهرکرد به بروجن، اظهار کرد: سه کیلومتر از ورودی و خروجی شهر سفیددشت و ورودی شهر فرادنبه در پروژه محور شهرکرد به بروجن در محدوده شهرها واقع شده بود.

وی افزود: به همین دلیل در حیطه وظایف شهرداری ها قرار می گرفت، همچنین قرارداد پیمانکاران نیز منظور نشده بود، با توجه به درخواست هایی که وجود داشت و هماهنگی هایی که با استانداری چهارمحال و بختیاری صورت گرفت مقرر شد وزارت راه و شهرسازی عملیات عمرانی کل مسیر حتی در محدوده شهرهای را نیز انجام دهد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بر همین اساس قرارداد جدید منعقد و از اردیبهشت ماه 1401 کار آغاز شد.

ربیعی عنوان کرد: بخش هایی از محور شهرکرد به بروجن محدوده شهرهای سفیددشت و فرادنبه که مشکلات اجتماعی وجود نداشت آماده آسفالت ریزی است.

وی خاطرنشان کرد: بخش دیگری از ورودی و خروجی سفیددشت همچنان مشکلات اجتماعی وجود دارد که دادستان شهرستان بروجن قول مساعد داد با همکاری فرماندار شهرستان این مشکلات را حل کنند تا سریع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر رفع مشکلات و تسریع در تکمیل محور شهرکرد به بروجن هستیم

پیگیر رفع مشکلات و تسریع در تکمیل محور شهرکرد به بروجن هستیم