مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 22:252023-06-13اقتصادي

خسارت 400 میلیارد تومانی سیلاب اخیر در استان اصفهان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با توجه به برآورد انجام شده میزان خسارات سیل اخیر در استان بیش از 400 میلیارد تومان بوده و پیگیری برای جبران خسارات انجام خواهد شد.

- منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ارزیابی ثانویه در خصوص سیلاب منطقه شمالی استان اظهار داشت: تیم های ارزیابی به مناطق اعزام و جمع بندی خسارت انجام گرفت.

وی با اشاره به میزان خسارات سیل در استان اصفهان گفت: هزار و 800 هکتار از باغات و مزارع، بیش از 69 رشته قنات،840 راس دام سبک، 138 واحد مسکونی شهری و روستایی، 264 کیلومتر از راه های مواصلاتی، بیش از 70 ابنیه فنی و پل و همچنین شبکه آب و برق در سیل روزهای اخیر دچار آسیب و خسارت شدند.

شیشه فروش با اشاره به میزان ریالی خسارات وارده بیان کرد: با توجه به برآورد انجام شده توسط کارشناسان مربوطه، میزان خسارات سیل بیش از 400 میلیارد تومان بوده است که طی گزارشی به همراه مستندات لازم به تهران ارسال و پیگیری برای جبران خسارات انجام خواهد شد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مقرر شد بنیاد مسکن از طریق بیمه حوادث ساختمانی نسبت به جبران خسارات وارده برای منازلی که دارای این بیمه بوده اند، اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 400 میلیارد تومانی سیلاب اخیر در استان اصفهان

خسارت 400 میلیارد تومانی سیلاب اخیر در استان اصفهان