مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 11:002023-05-30پزشكي

برای درمان ناباروری نیازی به هزینه های میلیونی نیست


کارشناس برنامه جوانی جمعیت مرکز بهداشت شهرستان کاشمر گفت: زوجین وقتی متوجه مشکل ناباروری می شوند، همان ابتدا نباید با مراجعه به مراکز درمان ناباروری سطح تخصصی 3 هزینه های میلیونی کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی کارشناس برنامه جوانی جمعیت مرکز بهداشت شهرستان کاشمر گفت: زوجین وقتی متوجه مشکل ناباروری می شوند، همان ابتدا نباید با مراجعه به مراکز درمان ناباروری سطح تخصصی 3 هزینه های میلیونی کنند.

فاطمه ذوالفقاری در گفت و گو با ایسنا افزود: با توجه به اینکه ریسک شیوع ناباروری در کشور و خراسان بسیار بالا رفته است اما خانواده ها بعد از چندین سال از زمان شروع زندگی مشترک شان به فکر فرزند آوری می افتند و زمانی متوجه ناباروری می شوند که ممکن است فرصت درمان آسان تر و یا با هزینه کمتر را از دست داده باشند.

وی عنوان کرد: بین سال های 1399 تا 1400 حدود 733 نفر نابارور در شهرستان شناسایی شدند که حدود 50 نفرشان تا اسفندماه پارسال برای درمان تشکیل پرونده داده اند.

کارشناس برنامه جوانی جمعیت مرکز بهداشت شهرستان کاشمر گفت: بر اساس تحقیقات انجام شده درصد ناباروری در دنیا 10 تا 15 درصد و در کشور ما 20 درصد گزارش شده است؛ یعنی از هر 5 نفر یک نفر نابارور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای درمان ناباروری نیازی به هزینه های میلیونی نیست

برای درمان ناباروری نیازی به هزینه های میلیونی نیست