مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 22:552023-06-19سياسي

توضیح مدیرکل ثبت احوال استان کرمان درباره اعطای شناسنامه به افراد فاقد سند هویتی


مدیرکل ثبت احوال استان کرمان درباره افرادی که تابعیت ایرانی دارند اما هنوز فاقد شناسنامه هستند، گفت: به زودی یک سایت راه اندازی می شود و این افراد می توانند مدارک و مستندات مورد نیاز را در سایت بارگذاری کنند و بعد از بررسی سازمان ثبت احوال به شورای تامین .

- ایسنا/کرمان مدیرکل ثبت احوال استان کرمان درباره افرادی که تابعیت ایرانی دارند اما هنوز فاقد شناسنامه هستند، گفت: به زودی یک سایت راه اندازی می شود و این افراد می توانند مدارک و مستندات مورد نیاز را در سایت بارگذاری کنند و بعد از بررسی سازمان ثبت احوال به شورای تامین ارسال می شود که در صورت تصویب، سند هویتی به این افراد تعلق می گیرد.

محمد قاسمی 29 خرداد ماه در شورای هماهنگی وقایع ثبتی شهرستان های شرقی استان کرمان در بم اظهار کرد: پیگیری و مکاتبات لازم برای ایجاد اداره ثبت احوال در شهرستان گنبکی صورت گرفته و به محض اینکه چارت سازمانی آن از امور استخدامی کشور ارسال شود، اداره ثبت احوال به زودی در این شهرستان راه اندازی می شود.

وی درباره افرادی که تابعیت ایرانی دارند اما هنوز فاقد شناسنامه هستند، افزود: به زودی یک سایت راه اندازی می شود و این افراد می توانند مدارک و مستندات مورد نیاز را در سایت بارگذاری کنند و بعد از بررسی سازمان ثبت احوال به شورای تامین ارسال می شود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح مدیرکل ثبت احوال استان کرمان درباره اعطای شناسنامه به افراد فاقد سند هویتی

توضیح مدیرکل ثبت احوال استان کرمان درباره اعطای شناسنامه به افراد فاقد سند هویتی