مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 12:202023-05-28سياسي

خودروی توقیفی قبل از سال 1400 نباید در پارکینگ شورای مبارزه با مواد مخدر بماند


معاون قضایی دادستان کل کشور با اشاره به اینکه نباید خودروهای توقیفی مربوط به قبل از 1400 در پارکینگ های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر داشته باشیم، - ایسنا/کرمان معاون قضایی دادستان کل کشور با اشاره به اینکه نباید خودروهای توقیفی مربوط به قبل از 1400 در پارکینگ های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر داشته باشیم، گفت: باید خودروهای موجود نیز بر براساس تاکیدات ریاست قوه قضاییه تعیین تکلیف شوند.

علی جمادی امروز هفتم خرداد ماه در نشست کمیته حقوقی و قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اظهار کرد: تعیین تکلیف خودروهای موجود در پارکینگ مرکزی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و ساماندهی این پارکینگ ها به صورت ویژه مورد تاکید قرار گرفته است.

وی در ادامه بیان کرد: کرمان در زمینه مبارزه با پدیده خانمان سوز مواد مخدر، استانی پیشرو در کشور است.

جمادی افزود: با توجه به اینکه پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان کرمان وضعیت مناسبی ندارد و مسقف نیست، باید روند تعیین تکلیف خودروها سرعت یابد.

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: باید در یک فرصت حداکثر سه ماهه و با به کارگیری ضابطان و قضات صاحب نظر، تعیین تکلیف خودروهای موجود در پارکینگ های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان صورت گیرد و قطعا نظارت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروی توقیفی قبل از سال 1400 نباید در پارکینگ شورای مبارزه با مواد مخدر بماند

خودروی توقیفی قبل از سال 1400 نباید در پارکینگ شورای مبارزه با مواد مخدر بماند