مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 17:352023-06-20ورزشي

اعلام جزییات برگزاری المپیاد در بخش بانوان و آقایان در ورزشگاه آزادی


سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی از برگزاری اولین المپیاد ورزشی فدراسیون آمادگی جسمانی در ورزشگاه آزادی رده های سنی مختلف بانوان و آقایان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، احمد گواری در نشست با روسای انجمن ها و کمیته های فعال فدراسیون آمادگی جسمانی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری اولین المپیاد ورزشی فدراسیون آمادگی جسمانی کشور معرفی و توسعه رشته های ورزشی تحت پوشش این فدراسیون است، اظهار کرد: علاوه بر این ارتقاء سطح سلامت و فاکتورهای بدنی، ترسیم فرایند توسعه ورزش قهرمانی در آمایش ملی، استعدادیابی و انتخاب نخبگان رشته ها جهت اعزام برون مرزی از دیگر اهداف تبیین شده است.

*تشریح اهداف تببین شده وی ادامه داد: همچنین انتخاب، هدایت و نگهداشت در هر رشته ورزشی، ایجاد انگیزه برای استان ها به منظور برگزاری مدل مسابقات، ایجاد شور، نشاط و پویایی در ورزشکاران و هیا ت های استانی از دیگر اهدافی است که مدنظر قرار خواهد داشت.

*اعلام ماموریت های تعریف شده سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی در رابطه با ماموریت های تعریف شده به منظور برگزاری اولین المپیاد ورزشی فدراسیون آمادگی جسمانی، عنوان کرد: ماموریت ها شامل تدوین برنامه کیفی و کمی برگزاری مسابقات، تدوین دستورالعمل رقابت ها، برگزاری نمایشگاه های جانبی و نیز برگزاری کارگاه های ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات برگزاری المپیاد در بخش بانوان و آقایان در ورزشگاه آزادی

اعلام جزییات برگزاری المپیاد در بخش بانوان و آقایان در ورزشگاه آزادی