مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 09:252023-05-31اقتصادي

زنجیر موانع ورود فعالان اقتصادی به بازار کار را باز کردیم


زنجیرهایی که مانع ورود فعالان اقتصادی به بازار کار بود را با طراحی سامانه ملی مجوزهای کسب و کار باز کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سید احسان خاندوزی در گفته ویژه خبری اعلام کرد: در راستای کاهش هزینه تولید و سهولت فعالیت های تولیدی اقتصادی و در مقابل پرهزینه کردن فعالیت های غیرمولد و سوداگران در اقتصاد در دستورکار دولت قرار دارد و تمرکز دولت در سال 1401 بر روی ورود فعالان اقتصادی به بازار کار و شکستن انحصارها و موانعی بود که مانع فعالیت های کارآفرینان در بازار کار می شد.

وی همچنین گفت: عملکرد دستگاه ها به صورت هفتگی در زمینه صدور مجوزها بررسی می شود و بر اساس آخرین گزارش ها، وزارت آموزش و پرورش، وزارت نیرو و وزارت تعاون کمترین میزان تأخیر در پاسخ دادن به مجوزها دارند و وزارت صمت، وزارت ارتباطات بیشترین تأخیر در این زمینه را دارند.

خاندوزی گفت: معطلی در صدور مجوزها و مفاسد مسیر تاریخی با همت دولت و مصوبه مجلس شکسته شد و تمام موارد قانون، سهولت کسب و کار را اجرا خواهیم کرد.

به گفته وزیر امور اقتصادی و دارایی، در ادامه باز کردن زنجیر از ورود فعالان اقتصادی به بازار کار، پیش بینی پذیر کردن اقتصاد را دنبال می کنیم و برنامه دولت این است که مقررات گذاری از سوی دستگاه ها را نظم بخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجیر موانع ورود فعالان اقتصادی به بازار کار را باز کردیم

زنجیر موانع ورود فعالان اقتصادی به بازار کار را باز کردیم