مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 16:102023-06-15سياسي

40 درصد دام سبک مازندران از بین رفته است


نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با اشاره به اینکه مازندران قطب صنعت دام وطیور کشور است، گفت: متاسفانه 40 درصد دام سبک استان از بین رفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منصورعلی زارعی بعدازظهر پنجشنبه در جمع فعالان بخش کشاورزی استان اظهار کرد: با وجود موفقیت هایی که بعد از انقلاب اسلامی در بخش کشاورزی به ویژه دام و طیور داشتیم اما مشکلات فراوانی هم همچنان در این حوزه وجود دارد که باید نسبت به رفع آن تلاش شود.

وی افزود: قبول داریم کارکنان جهاد کشاورزی در حقوق و دستمزد و امکانات نسبت به سایر ارگان ها از مزایای کمتری برخوردار هستند و کارهای سختی را انجام می دهند اما این وزارتخانه و سازمان های متبوع شان با قشری به نام کشاورز و تولیدکننده سرکار دارند که بی ادعا در حال تولید هستند تا امنیت غذایی جامعه دچار خدشه و آسیب نشود.

زارعی با بیان اینکه نباید به گونه ای عمل می کردیم میزان تولید در حوزه دام و طیور کم می شد، گفت: مازندران با توجه به تولیدات فراوان تری که نسبت به سایر استان ها در بخش دام و طیور دارد باید نقش تعیین کننده ای داشته باشد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: 40 درصد دام سبک استان از بین رفت و برای پیشبرد کارها باید از ظرفیت تشکل ها استفاده کنیم و کارها را به تشکل ها واگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 درصد دام سبک مازندران از بین رفته است

40 درصد دام سبک مازندران از بین رفته است