مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 23:002023-06-11سياسي

743 معلم مقطع ابتدایی در شیراز استخدام می شوند


معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش فارس گفت: 743 معلم مقطع ابتدایی برای اول مهرماه امسال در شیراز استخدام می شوند و تا حد قابل قبولی هر 4 ناحیه شیراز را زیرپوشش قرار می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مجید زارعی امروز در نشست خبری با اشاره به تحول خواهی در آموزش و پرورش در سال جاری، اظهار داشت: با توجه به مطالبه جدی مقام معظم رهبری از آموزش و پرورش، تصمیمات جدیدی اتخاذ شد و براساس سیاست های ابلاغی، تغییراتی در مورد نقل و انتقالات، جذب و استخدام جدید و ساماندهی نیروی انسانی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به مبحث نقل و انتقالات فرهنگیان در درون و برون استانی ادامه داد: برای برون استانی، شیوه نامه از 6 خرداد ماه ابلاغ و از 10 خرداد ثبت نام آغاز شده و تا 6 تیرماه ادامه دارد و در تاریخ 10 مردادماه از طریق وزارتخانه نتایج اعلام می شود.

زارعی افزود: برای نقل و انتقالات درون استانی، براساس چارچوب وزارتی تعیین و بخشنامه امروز به مناطق، نواحی و دفاتر در استان ابلاغ شده که متقاضیان می توانند تا 5 تیرماه در سامانه مربوطه ثبت نام کنند و همکارانی که دارای بیماری های صعب العلاج و خاص هستند با مراجعه به دفاتر شهرستان خود مدارک را تایید کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

743 معلم مقطع ابتدایی در شیراز استخدام می شوند

743 معلم مقطع ابتدایی در شیراز استخدام می شوند