مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 12:452023-06-08اقتصادي

پیوستن 1176 فروشگاه یزد به طرح کالابرگ الکترونیکی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از اولویت های استان، پیوستن حداکثری فروشگاه های مواد غذایی به طرح کالابرگ الکترونیکی است و تاکنون هزار و 176 فروشگاه یزد به این طرح پیوسته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا فلاحتی صبح پنجشنبه در سومین جلسه ستاد استانی طرح کالابرگ الکترونیک با اشاره به آغاز فاز جدید طرح کالابرگ الکترونیکی اظهار داشت: مردم با مراجعه به فروشگاه های عضو این طرح می توانند کالاهای مشمول طرح را خریداری و از مشوق های تعیین شده برای جامعه هدف نهادهای حمایتی استفاده کنند.

وی افزود: در این طرح قیمت کالاهای مشمول به نرخ مصوب تصریح شده در قانون محاسبه شده و مردم می توانند از اعتبار یارانه ای خود استفاده کنند.

به این ترتیب مردم می توانند به صورت اعتباری حدود یک ماه قبل از واریز یارانه نقدی شان خرید اعتباری برای 11 قلم کالای پرمصرف مانند قند، شکر، برنج، ماکارونی، روغن، تخم مرغ، مرغ، پنیر، انواع شیر و انواع ماست، حبوبات و گوشت منجمد گوساله داشته باشند و چنانچه تمایل به خرید کالابرگ الکترونیکی نبود، همچنان امکان برداشت نقدی یارانه واریزی ماه های آینده وجود دارد.

فلاحتی با بیان اینکه طرح کالابرگ الکترونیکی سال گذشته در چهار استان به صورت آزمایشی اجرایی شد، گفت: این طرح از 13 خردادماه در همه استان ها و در مرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوستن 1176 فروشگاه یزد به طرح کالابرگ الکترونیکی

پیوستن 1176 فروشگاه یزد به طرح کالابرگ الکترونیکی