مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 13:462023-06-20سياسي

معاون مشاوران خانواده قوه قضاییه: پرونده های سازش بین زوج ها از 20 به 70 درصد رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امروز در آیین تحلیف پذیرفته شدگان و موسسین مراکز و مشاورین مراکز مشاوره خانواده قوه قضاییه استان مرکزی، با اشاره به راه اندازی سامانه مسیر اظهار کرد: این سامانه هم اکنون در 4 استان به صورت پایلوت راه اندازی شد و به زودی با حمایت رییس قوه و شورای عالی قضایی در سطح کشور به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه این سامانه مسیر به عنوان سامانه جامع ارائه خدمات قوه قضاییه در دستور کار است افزود: شفافیت عملکرد و نحوه ارائه خدمات از مهمترین مزایای نظام جامع ارائه خدمات الکترونیک است.

معاون مشاوران خانواده مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه بیان کرد: یکی از اهداف نظام جامع ارائه خدمات الکترونیک تعامل مشاوران با مراجعان است؛ کار مشاوران خانواده حساسیت های خاص خود را دارد؛ از سه سال گذشته ساماندهی مراکز مشاوران اجرایی شده است.

ابراهیمی ادامه داد: استان مرکزی یکی از استان هایی است که در سازش زوجین موفقیت های خوبی کسب کرده و مشاوران خانواده در این راه موفق بوده اند که البته نباید از سهم ظرفیت علمی و دانشگاهی غافل شد.

وی با اشاره به تعرفه مراکز مشاوران اضافه کرد: نیاز است تا تعرفه متناسب به نرخ تورم باشد؛ تعرفه های امسال به زودی اطلاع رسانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون مشاوران خانواده قوه قضاییه: پرونده های سازش بین زوج ها از 20 به 70 درصد رسید

معاون مشاوران خانواده قوه قضاییه: پرونده های سازش بین زوج ها از 20 به 70 درصد رسید