مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 18:302023-06-02اقتصادي

پیشروی فرونشست زمین به سمت مناطق مسکونی در کاشان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، هادی کاشانی نژاد، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از پیشروی فرونشست زمین به سمت مناطق مسکونی کاشان خبر داد و گفت: - مدیر بحران فرمانداری کاشان گفت: موضوع فرونشست در منطقه به اندازه ای خطرناک است که می بایست همگان برای جلوگیری از پیشرفت آن بسیج شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، هادی کاشانی نژاد، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از پیشروی فرونشست زمین به سمت مناطق مسکونی کاشان خبر داد و گفت: در حال حاضر فرونشست زمین در منطقه کاشان با وجود برداشت بی رویه از آب های زیر زمینی در بخش کشاورزی، توسعه جمعیت شهری و نیاز به آب شرب و افزایش برداشت آن و توسعه صنایع آب بر مانند صنایع فولادی و عدم توجه به آمایش سرزمین شهرستان سرعت زیادی به خود گرفته است.

وی افزود: بحران فرونشست زمین نزدیک و مجاور بافت شهری و روستایی در حال پیشروی است و نقاطی مانند جاده قدیم قم، طاهرآباد و مشکات درگیر و تحت تاثیر این معضل بزرگ و شاخص منطقه هستند و این مخاطره ایی است که باید آن را جدی گرفت.

مدیر بحران فرمانداری ویژه شهرستان کاشان تصریح کرد: راه های جلوگیری از پدیده فرونشست مطالعه، اجرا و تقویت آبخوان های منطقه، اجرای طرح های آبخیزداری و پخش سیلاب به منظور پیشگیری از فرونشست و مصرف بهینه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشروی فرونشست زمین به سمت مناطق مسکونی در کاشان

پیشروی فرونشست زمین به سمت مناطق مسکونی در کاشان