مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 16:552023-05-28سياسي

روبات های دستیار پزشک رونمایی شدند


در حاشیه برپایی پاویون شرکت های دانش بنیان بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی «ایران هلث»، از چندین محصول دانش بنیان رونمایی شد.

- در حاشیه برپایی پاویون شرکت های دانش بنیان بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث ، از چندین محصول دانش بنیان رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، محمدصادق خیاطیان، رییس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی، ظهر امروز یکشنبه هفتم خرداد ماه جاری از پاویون اختصاصی شرکت های دانش بنیان در بیست وچهارمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث بازدید کرد.

در این نمایشگاه که تا روز نهم خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ادامه خواهد داشت، 24 شرکت دانش بنیان در پاویونی که با حمایت صندوق نوآوری برپا شده است، به ارائه توانمندی ها و دستاوردهای خود در حوزه های پزشکی، دندانپزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و دارو پرداخته اند.

رییس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی در جریان بازدید خود از این نمایشگاه، ضمن گفت وگو با مدیران شرکت های دانش بنیان حاضر در پاویون و آشنایی با توانمندی های این شرکت ها، پای مشکلات و دغدغه های آنان نشست و دستورات لازم را برای تسهیل امور این شرکت ها صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روبات های دستیار پزشک رونمایی شدند

روبات های دستیار پزشک رونمایی شدند