مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 15:102023-05-31سياسي

نخبه پروری در حوزه مدیریت و کشورداری مورد تاکید است


معاون آموزش مرکز مطالعات راهبردی وزارت کشور با تاکید بر لزوم تجهیز مدیران به سلاح علم و دانش روز، گفت: نخبه پروری در حوزه مدیریت و کشورداری مورد تاکید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا براتی ظهر چهارشنبه در دوره آموزشی کشورداری ویژه فرمانداران، مدیران ستادی استانداری و مسئولان دستگاه های اجرایی استان گیلان اظهار کرد: پرورش و تربیت نخبگان کشور و ارتقا دانش و توانمندی مدیران را در تمام سطوح مورد تاکید دولت سیزدهم است.

وی از برگزاری 100 هزار نفر ساعت دوره آموزشی برای کارکنان ستادی وزارت کشور خبر داد و افزود: 17 هزار نفر ساعت برای استانداری ها برگزار شده است و همچنان هم برگزاری این دوره ها ادامه دارد.

معاون آموزش مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با تاکید بر لزوم تجهیز مدیران به سلاح آموزش و علم روز، اضافه کرد: مدیران بدون علم آموزی و دانش روز نمی توانند به سرعت برق آسای توسعه و پیشرفت برسند.

براتی از برگزاری هشتمین دوره آموزشی کشورداری ویژه فرمانداران، مدیران ستادی استانداری و مسئولان دستگاه های اجرایی استان های کشور در گیلان خبر داد و بیان کرد: سه دوره آموزشی با موضوعات مختلف برای شرکت کنندگان در گیلان در نظر گرفته شده که در زمان های مختلف برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبه پروری در حوزه مدیریت و کشورداری مورد تاکید است

نخبه پروری در حوزه مدیریت و کشورداری مورد تاکید است