مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 05:252023-06-18بين الملل

روسیه: شانسی برای تمدید توافق غلات وجود ندارد


روسیه مجددا تاکید کرد، شانسی برای تمدید توافق غلات دریای سیاه که صادرات غلات از بنادر اوکراین را به صورت ایمن فراهم می کند متصور نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیمیتری پسکوف ، سخنگوی کرملین در مصاحبه ای روز شنبه بیان کرد، روسیه شاهد هیچ گونه شانسی برای تمدید توافق مربوط به صادرات غلات از بنادر اوکراین نیست.

سخنگوی کرملین در مصاحبه با رسانه روسی ایزوستیا که بخش هایی از آن را در کانال خود در پیام رسان تلگرام منتشر کرد گفت: به سختی می توان تصمیم نهایی درباره این توافق را پیش بینی کرد اما می توانم با ارزیابی وضعیت موجود بگویم که این توافق شانسی برای تمدید ندارد.

روز شنبه هیاتی آفریقایی متشکل از رهبران آفریقای جنوبی، سنگال، مصر، زامبیا، اوگاندا، جمهوری کنگو و جزایر کومور به دیدار ولادیمیر پوتین در کاخ کنستانتینوفسکی در شهر سن پترزبورگ رفتند.

رییس جمهور روسیه در این دیدار با اشاره به موضوع اوکراین و توافق غلات، گفت که توسعه روابط با آفریقا، برای روسیه در اولویت قرار دارد.

وی ادامه داد: مشکلات در اوکراین پس از کودتای خونبار نامشروع سال 2014 که مورد حمایت غرب بود، بوجود آمد.

پوتین گفت: مقامات کنونی در کی یف ما را فریب داده و عدم پایبندی خود به توافقات مینسک را اعلام کردند و این حق روسیه است که اراضی که از اوکرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: شانسی برای تمدید توافق غلات وجود ندارد

روسیه: شانسی برای تمدید توافق غلات وجود ندارد