مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 11:202023-06-20سياسي

نظارت بر حمل و نقل بار و مسافر در اشتهارد تشدید می شود


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از تشدید و نظارت دقیق بر حمل و نقل بار ومسافر در اشتهارد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی زندی فر صبح سه شنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان اشتهارد ضمن تاکید بر اهمیت بالای شهرک های صنعتی اشتهارد و حوزه حمل و نقل بار در این شهرستان اظهار کرد: در سال های گذشته به این مقوله کم توجهی شده است به شکلی که از حدود 1200 خروجی بار در روز تنها 200 بار به ثبت می رسد که این به نفع شهرستان، استان و حتی شرکت های باربری فعال در این شهرستان نیست.

وی افزود: ساماندهی حمل و نقل بار در شهرک های صنعتی اشتهارد یکی از اولویت های اداره کل راهداری استان است و از تمامی ابزارهای قانونی موجود برای تقویت، ساماندهی و نظارت دقیق بر فعالیت باربری های واجد شرایط و دارای مجوز در این شهرستان استفاده می کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز تاکید کرد: استقرار گشت های مشترک نظارتی با همراهی پلیس راه و نصب دوربین های هوشمند پلاک خوان تنها بخشی از برنامه های این اداره کل برای نظارت بیشتر و دقیق تر بر حوزه حمل و نقل بار و مسافر شهرستان اشتهارد است که بزودی تقویت و پیگیری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ضروری است که واحدهای تولیدی به منظور حفظ سلامت و ایمنی بار خود از صدور بارنامه حمل بار اطمینان حاصل کنند چرا که در صورت ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر حمل و نقل بار و مسافر در اشتهارد تشدید می شود

نظارت بر حمل و نقل بار و مسافر در اشتهارد تشدید می شود