مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 07:502023-06-10سياسي

جزییات پرونده قتل نسیم صدقی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال پیرامون آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده قتل نسیم صدقی در استان آذربایجان غربی، - سخنگوی قوه قضاییه گفت: پرونده قاتل نسیم صدقی در جریان رسیدگی قرار دارد و متهم از تاریخ 10 خرداد امسال به اتهام قتل عمد و اتهامات دیگر از جمله خرید و فروش مشروبات الکلی در بازداشت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال پیرامون آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده قتل نسیم صدقی در استان آذربایجان غربی، اظهارداشت: این فرد توسط کسری مددی به قتل رسید و برای مقتول از ناحیه قاتل شرایطی پیش می آید و قاتل اقدام به قتل می کند و آنچه اطلاع داریم از طریق مرز ترکیه از کشور خارج می شود و سپس به یکی از کشور های حاشیه خلیج فارس می رود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برای این فرد اعلان قرمز بین المللی صادر شده بود، این فرد در همان کشور حاشیه خلیج فارس دستگیر و در نهایت به کشور بازگردانده شد.

ستایشی اظهارداشت: تحقیقات مقدماتی در این پرونده انجام شده است و اکنون پرونده در جریان رسیدگی قرار دارد و متهم از تاریخ 10 خرداد امسال به اتهام قتل عمد و اتهامات دیگر از جمله خرید و فروش مشروبات الکلی در بازداشت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پرونده قتل نسیم صدقی

جزییات پرونده قتل نسیم صدقی