مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-19سياسي

مشکلات مالیاتی اصناف با حضور وزیر اقتصاد بررسی می شود


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با وزیر اقتصاد و دارایی به منظور برگزاری نشست مشترک هیات رییسه اتاق اصناف با رییس سازمان مالیاتی با حضور وزیر اقتصاد و دارایی با هدف بررسی مشکلات مربوط به اظهارنامه های مالیاتی سال 1402 توافق کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی اظهار کرد: با توجه به مراجعات مکرر مسؤولان واحدهای صنفی در سراسر کشور به اعضای کمیسیون اقتصادی در زمینه طرح مشکلات و مسائل مربوط به نحوه رسیدگی به اظهارنامه مالیاتی سال جاری و با توجه به مشکلات پیش آمده، گلایه های واحدهای صنفی، دغدغه های مطرح شده و مشکلاتی که در حوزه پرداخت مالیات وجود دارد امروز با وزیر اقتصاد در صحن علنی صحبت کردیم و موضوع نشست مشترک با اتاق اصناف مورد توافق قرار گرفت.

 وی ادامه داد: در این توافق مقرر شد امشب این نشست برای بررسی مشکلات مالیاتی اصناف سراسر کشور در وزارت اقتصاد برگزار شود.

 پورابراهیمی تصریح کرد: قرار است در این نشست نمایندگانی از کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، هیات رییسه اتاق اصناف، رییس سازمان امور مالیاتی و وزیر اقتصاد و معاونان وی حضور داشته باشند.

 وی ابراز امیدواری کرد: با پیگیری مشکلات مربوط به واحدهای صنفی کشور بتوان امشب توافق کارشناسی در ارتباط با مشکلات اجرایی قانون مودیان فروش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مالیاتی اصناف با حضور وزیر اقتصاد بررسی می شود

مشکلات مالیاتی اصناف با حضور وزیر اقتصاد بررسی می شود