مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-04سياسي

امام خمینی (ره) الگوی جاودانه استقلال و آزادی خواهان جهان


امام خمینی (ره) با اراده قاطع، نفس مطمئنه، تلاش های صادقانه و اندیشه های بلند الهی موفق به تغییر مسیر تاریخ و تبدیل به الگویی جاودانه برای استقلال و آزادی خواهان در سراسر جهان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، نعمت میرزا احمد تحلیلگر مسائل منطقه معتقد است: امام خمینی (ره) با اراده قاطع، نفس مطمئنه، تلاش های صادقانه و اندیشه های بلند الهی موفق به تغییر مسیر تاریخ و تبدیل به الگویی جاودانه برای استقلال و آزادی خواهان در سراسر جهان شد.

وی گفت: عشق میلیونی مردم به امام راحل فقط مربوط و محدود به ایران و ایرانیان نبوده، بلکه همه ملت های که ضد استکبار بوده و استقلال واقعی و احترام به کرامت انسانی خود را می خواهند، عاشق مکتب بنیانگذار انقلاب اسلامی ایرانند.

امروز جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی علی رغم توطئه ها و فشارهای گسترده و بی وقفه غرب همچنان به طور قاطع و ثابت قدم در مسیر تحقق آرمان های مردم ایران، جهان اسلام و ملت های آگاه و بیدار دنیا جلو می رود.

تردیدی نیست که ایران با جایگاهی که در سطح منطقه ای و جهانی کسب کرده است، در جایگاه قطبی قرار گرفته است که مردم کشورها و قاره های مختلف به آن به چشم امید می نگرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی (ره) الگوی جاودانه استقلال و آزادی خواهان جهان

امام خمینی (ره) الگوی جاودانه استقلال و آزادی خواهان جهان