مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 09:102023-05-30سياسي

اجلاسیه شهدای روحانی دهم خرداد برگزار می شود


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: دهم خرداد اجلاسیه شهدای روحانی در استان اردبیل برگزار می شود.

- اردبیل- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: دهم خرداد اجلاسیه شهدای روحانی در استان اردبیل برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین علیه شامگاه دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی در اردبیل اظهار کرد: قرار است قبل از برگزاری کنگره سه هزار و 400 شهید استان اردبیل در 26 مرداد، 23 پیش اجلاسیه برگزار شود تا در گروه ها و اصناف مختلف در شهرستان ها یاد و خاطره شهدا و ایثارگران گرامی داشته شود.

وی تصریح کرد: استان اردبیل در مردادماه میزبان اولین کنگره شهدا خواهد بود در حالی که در برخی از استان ها شاهد برگزاری دومین کنگره نیز هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: قرار شده در استان ها در فاصله زمانی هر 10 سال کنگره شهدا برگزار شود که ما برای اولین بار کنگره سه هزار و 400 شهید استان اردبیل را 26 مردادماه در اردبیل با حضور مسئولان کشوری برگزار خواهیم کرد.

حجت الاسلام علیه افزود: در قالب ای کنگره اجلاسیه های مختلف در حال برگزاری است که دهم خردادماه نیز اجلاسیه شهدای روحانی برگزار خواهد شد تا یاد و خاطره شهدای روحانی و طلاب که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاسیه شهدای روحانی دهم خرداد برگزار می شود

اجلاسیه شهدای روحانی دهم خرداد برگزار می شود