مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 07:402023-06-12بين الملل

ادعای مقام اسراییلی درباره حملات ارتش رژیم صهیونیستی علیه داعش در سال 2015


رییس سابق ستاد ارتش اسراییل و نماینده کنونی کنست مدعی حمله گسترده نیروهای تحت امرش در سال 2015 علیه داعش در یک کشور همسایه شد که به قول خودش منجر به صدها کشته و زخمی در بین صفوف داعش گردید.

- رییس سابق ستاد ارتش اسراییل و نماینده کنونی کنست مدعی حمله گسترده نیروهای تحت امرش در سال 2015 علیه داعش در یک کشور همسایه شد که به قول خودش منجر به صدها کشته و زخمی در بین صفوف داعش گردید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رای الیوم، گادی آیزنکوت، رییس سابق ستاد ارتش اسراییل و نماینده کنونی کنست از حزب اردوگاه ملی ، در جلسه ای در مؤسسه مطالعات امنیت داخلی در اظهاراتی بی اساس مدعی شد: جنگ علیه داعش گسترده و شدید و در بیش از یک کشور و نتایج آن در برخی نقاط از نظر نوع عملیات و حملات فراتر از هر تصوری بود.

برخی از عملیات ها توسط یگان های مختلف ارتش از جمله نیروهای نظامی، نیروی هوایی، یگان های ویژه و روابط خارجی انجام شد.

وی همچنین ادعا کرد: پدیده داعش در سال 2015 برای ما نقطه عطفی بود زیرا در یک مکان خاص حادثه ای رخ داد و از ما خواستند حمله ای انجام دهیم و حمله نسبتاً بزرگی انجام دادیم و تعداد زیادی از عناصر داعش را هدف قرار دادیم! آیزنکوت در ادامه اظهارات دروغین خود گفت: کشورهای زیادی در دنیا وجود ندارند که بدانند چگونه اهدافی به اندازه یک سکو را مکان یاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای مقام اسراییلی درباره حملات ارتش رژیم صهیونیستی علیه داعش در سال 2015

ادعای مقام اسراییلی درباره حملات ارتش رژیم صهیونیستی علیه داعش در سال 2015