مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-06سياسي

لزوم حفظ سرمایه­ های اجتماعی فعال و باسابقه سرای محلات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهرا شمس احسان عضو شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (سه شنبه) در صد و پنجاه و دومین جلسه شورا در تذکر پیش از دستور خود ضمن گرامی داشت یاد بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار داشت: - عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با تصویب مصوبه نظامنامه مشارکت محله ای شهروندان در مدیریت شهری در دوره ششم تثبیت شده است انتظار می رود که از اقدامات سلیقه ای بدون در نظر گرفتن پشتوانه و سرمایه اجتماعی کسب شده در طول این دوره 14 ساله به بهانه واهی اجرای مصوبه اخیر شورا جلوگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهرا شمس احسان عضو شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (سه شنبه) در صد و پنجاه و دومین جلسه شورا در تذکر پیش از دستور خود ضمن گرامی داشت یاد بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام خمینی (ره) احیاگر مشارکت همه جانبه مردم در دو بعد شکل گیری نظام اسلامی و اداره آن بودند.

شمس احسان همچنین ضمن  گرامی داشت یاد و خاطره شهدای قیام پانزده خرداد گفت: قیام 15 خرداد یادآور مشارکت خودجوش و مردمی آن ها در دفاع از ولایت فقیه زمان خود، الگوی مردم­­پایه در اداره امور نظام است.

رییس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم حفظ سرمایه­ های اجتماعی فعال و باسابقه سرای محلات گفت: با توجه به تجربه 14 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حفظ سرمایه­ های اجتماعی فعال و باسابقه سرای محلات

لزوم حفظ سرمایه­ های اجتماعی فعال و باسابقه سرای محلات