مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 13:512023-06-14سياسي

امکانات از ما، تبلیغ غدیر با شما


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نجف آباد، حجت الاسلام سعید شاه آبادی مدیر موسسه غدیرشناسی در نشست هم اندیشی فعالان فرهنگی استان اصفهان با محوریت غدیرشناسی که در یادمان شهدا نجف آباد برگزار شد اظهار داشت: پیامبر اسلام (ص) در روز غدیر به اصحاب و همراهان خود می فرمایند واجب است تا روز قیامت این سخنان شان به گوش غایبان رسانده شود و پدران و مادران نیز برای فرزندانشان بازگو کنند.

وی با اشاره به اهمیت موضوع غدیر افزود: مسئله غدیر واجب عینی است و بر همه واجب است تا غدیر را تبلیغ نمایند  یکی از اهداف اصلی این موسسه نیز ترویج خواندن خطبه غدیر در بین آحاد مردم است.

مدیر موسسه غدیرشناسی گفت: نوآوری و خلاقیت مهم ترین نکته ای است که باید در ترویج غدیر در نظر گرفته شود و هدف اصلی آن باید جذب جوانان در برنامه ها باشد.

شاه آبادی اظهار داشت: موسسه غدیرشناسی با اجرای برنامه های متنوع و جذاب برای تمامی گروه های سنی، بدون بودجه دولتی و با کمک های مردم فعالیت های خود را در 350 پایگاه غدیرشناسی در سراسر کشور ادامه می دهد.

وی گفت: بیش از 6 هزار نفر مبلغ غدیر از تمامی شهرهای کشور با موسسه غدیرشناسی همکاری مستقیم دارند و مردم می توانند به صورت رایگان از حضور این افراد در مسجد و محله شان بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات از ما، تبلیغ غدیر با شما

امکانات از ما، تبلیغ غدیر با شما