مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 19:002023-06-20اجتماعي

توقیف 32 دستگاه موتورسیکلت سنگین در معابر تهران


معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که از ابتدای سال تاکنون 32 دستگاه موتورسیکلت سنگین در تهران توقیف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ احسان مومنی درباره آمار فوتی ها و توقیفات موتورسیکلت سنگین در شهر تهران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه راکب موتورسیکلت سنگین در شهر تهران جان خود را در تصادفات از دست داده اند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 62 دستگاه موتورسیکلت سنگین در تهران توقیف و به پارکینگ منتقل شده است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز 32 دستگاه موتورسیکلت سنگین که در معابر شهری تردد غیرمجاز داشتند توقیف شده وبه پارکینگ انتقال داده شدند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه در کشور ما به حجم موتور بالای 250 سی سی برای موتورسیکلت ها، موتر سنگین گفته می شود، گفت: این موتورسیکلت های سنگین با سرعت بالایی که دارند با حرکت خود در سطح معابر ایجاد رعب و وحشت کرده و آرامش مردم را بر هم زده و بی نظمی ایجاد می کنند.

متاسفانه برخی از مجرمان نیز به دلیل سرعت بالایی که این نوع از موتورسیکلت ها دارند، از آن استفاده می کنند.

به طورکلی موتورسیکلت های سنگین به دلیل اینکه مجوز ندارند باید در پیست مورد استفاده قرار بگیرند و حرکت آنها در سطح معابر شهری ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 32 دستگاه موتورسیکلت سنگین در معابر تهران

توقیف 32 دستگاه موتورسیکلت سنگین در معابر تهران