مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 14:352023-05-28دانش

چهارمین نشست آسیب شناسی در موضوع نخبگان و مسئله هویت برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، چهارمین نشست از سلسه نشست های آسیب شناسی، بررسی مسائل و ارائه راهکار های پیشنهادی در موضوع نخبگان و مسئله هویت با حضور اساتید و صاحبنظران این حوزه روز دوشنبه 8 خرداد ماه از ساعت 9 تا 19 در محل سالن جلسات جامعه المصطفی .

- چهارمین نشست از سلسله نشست های آسیب شناسی، بررسی مسائل و ارائه راهکارهای پیشنهادی در موضوع نخبگان و مسئله هویت؛ کارگروه حوزه های علمیه و علوم اسلامی با مشارکت جامعه الصطفی العالمیه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، چهارمین نشست از سلسه نشست های آسیب شناسی، بررسی مسائل و ارائه راهکار های پیشنهادی در موضوع نخبگان و مسئله هویت با حضور اساتید و صاحبنظران این حوزه روز دوشنبه 8 خرداد ماه از ساعت 9 تا 19 در محل سالن جلسات جامعه المصطفی العالمیه برگزار می شود.

برنامه جامع برگزاری مجموعه نشست های آسیب شناسی، بررسی مسائل، و ارائه راهکار های پیشنهادی در موضوع نخبگان و مسئله هویت با همکاری بنیاد ملّی نخبگان به شرح ذیل است:کارگروه حوزه های علمیه و علوم اسلامی (دبیر پنل: دکتر محمدتقی موحد ابطحی) / دوشنبه 8 خرداد/ پنل صبح و بعد از ظهرکارگروه علوم پایه (دبیر پنل: دکتر مسعود سعیدی طوسی) / دوشنبه 22 خرداد/ سه پنل صبح و بعد از ظهرکارگروه پزشکی (دبیر پنل: دکتر جبار رح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین نشست آسیب شناسی در موضوع نخبگان و مسئله هویت برگزار می شود

چهارمین نشست آسیب شناسی در موضوع نخبگان و مسئله هویت برگزار می شود