مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 16:102023-05-29فناوري

فراخوان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس تا 15 خرداد تمدید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تیم ها و شرکت های دارای طرح فناورانه در حوزه های فناوری اطلاعات و ارتباطات، سامانه ها و نرم افزار های هوشمند، - فرصتی جدید برای نوآوران، صاحبان ایده و نخبگان استارتاپی کشور؛ فراخوان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس تا 15 خرداد تمدید شد هجدهمین دوره فراخوان پذیرش عضویت در مرکز رشد پارک فناوری پردیس تا 15 خرداد 1402 تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تیم ها و شرکت های دارای طرح فناورانه در حوزه های فناوری اطلاعات و ارتباطات، سامانه ها و نرم افزار های هوشمند، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء و بازی و بازی وار سازی (گیم فیکیشن) می توانند طرح های دارای ویژگی های شاخص خود را با مراجعه به نشانی www.

esrvices.

techpark.

ir ارسال نمایند.

پس از طی مراحل اولیه بررسی و پذیرش طرح ها، تیم ها در فضای کار اشتراکی (کوآپ) مستقر می شوند و در طی دوره آماده سازی که شامل برنامه ها و آموزش های متنوع و فشرده جهت فراگیری مهارت های اساسی استارتاپ ها و راه اندازی کسب و کار، عملیاتی نمودن آن ها و مواجهه با این موارد در میدان عمل می باشد، خود را مهیای پذیرش نهایی مرکز رشد می نمایند.

مراحل پذیرش متقاضیان با تکمیل و ارسال فرم عضویت توسط صاحبان طرح آغاز می شود و فرآیند عضویت با ارائه اطلاعاتی در مورد تیم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس تا 15 خرداد تمدید شد

فراخوان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس تا 15 خرداد تمدید شد