مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 16:102023-06-06اقتصادي

ناوگان حمل و نقل عمومی در همدان نوسازی می شود


رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان از نوسازی سیستم حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: 43 میلیارد تومان وام کم بهره برای نوسازی تاکسی ها و 150 میلیارد تومان برای ناوگان اتوبوسرانی اختصاص داده شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سیدمحمد پوروخشوری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ابلاغ  تغییر ساعت کاری ادارات اظهار کرد: در راستای رفاه حال شهروندان تمهیداتی چون آمادگی رانندگان و رفع نواقص فنی اتوبوس ها برای جابجایی تدارک دیده شده است.

 وی افزود: پرسنل حوزه اتوبوسرانی برای آماده سازی، تعویض روغن و تامین گازوییل اتوبوس ها از چهار صبح سر کار حاضر بودند و با تلاش این مجموعه  اتوبوس ها یک ربع به پنج مشغول خدمت رسانی بودند.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان تصریح کرد: در حال حاضر 130 دستگاه اتوبوس دولتی و خصوصی مشغول خدمت رسانی هستند و با توجه به تغییر ساعات کاری ادارات و علیرغم تعداد کم مسافر شاهد همراهی این عزیزان بودیم.

   وی افزود: برای استفاده از ظرفیت بخش تاکسیرانی و افزایش رضایتمندی رانندگان و مسافران شیفت بندی خطوط در اجرا شده که با حضور بازرسان در ابتدا، میانه و انتهای خطوط مشکلی گزارش نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوگان حمل و نقل عمومی در همدان نوسازی می شود

ناوگان حمل و نقل عمومی در همدان نوسازی می شود