مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 23:002023-05-28فناوري

دفاتر پیشخوان و ICT روستایی سهولت دسترسی به خدمات دولت را فراهم کرده است


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان هدف اصلی ایجاد دفاتر پیشخوان دولت و Ict روستایی را توزیع عادلانه ارائه خدمت و دسترسی سریع و آسان مردم به خدمات الکترونیکی دولت دانست.

- ایسنا/لرستان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان هدف اصلی ایجاد دفاتر پیشخوان دولت و Ict روستایی را توزیع عادلانه ارائه خدمت و دسترسی سریع و آسان مردم به خدمات الکترونیکی دولت دانست.

مجتبی صارمی هفتم خردادماه در جلسه کارگروه استانی دفاتر پیشخوان و ICT روستایی اظهار کرد: از اهدف ویژه ایجاد دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی، تمرکز زدایی و سهولت دسترسی آحاد مردم به خدمات دستگاه های اجرایی و خدمات الکترونیکی، کاهش ترددهای شهری و صرفه جویی در هزینه ها، کاهش مصرف سوخت و آلاینده های زیست محیطی، جلب رضایت و تکریم ارباب رجوع است.

وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با هماهنگی دستگاه های اجرایی لرستان خدمات قابل برون سپاری را شناسایی و خدمات بیشتری را به دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی واگذار کنیم و زمینه دسترسی آسان به خدمات دستگاه ها را برای مردم استان فراهم کنیم.

صارمی ضمن تأکید بر رعایت دقیق مقررات و آیین نامه ابلاغی بیان کرد: در این جلسه 12 مورد شکایت مربوط به عملکرد دفاتر برابر آیین نامه مورد بررسی و اتخاذ تصمیم قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاتر پیشخوان و ICT روستایی سهولت دسترسی به خدمات دولت را فراهم کرده است

دفاتر پیشخوان و ICT روستایی سهولت دسترسی به خدمات دولت را فراهم کرده است