مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 13:102023-06-21سياسي

برای داشتن یک زندگی ایده آل باید سختی ها را تحمل کرد


یک کارشناس مسائل فرهنگی و خانواده در لرستان تفکیکی شدن تفکر زندگی را معضلی در بحث ازدواج و فرزندآوری دانست و با تأکید بر اینکه نباید مسیر زندگی به خاطر پرداختن به برخی کارها تعطیل شود، - گفت: زندگی ایده آل این است که هر کاری در وقت مقرر خودش و با برنامه انجام شود.

امیرعلی حیدر امیری در کارگاه آموزشی با موضوع کاهش جمعیت و تبعات آن ویژه فعالان سواد رسانه ای و فرهنگی که امروز، 31 خردادماه برگزار شد، در رابطه با موانع فرزندآوری، راهکارها و تبعات کاهش آن گفت: داشتن فرزند در جامعه ما یک امر ارزشمند محسوب می شود، اما پاره ای از مشکلات در کشور باعث شده که تعدادی از زوج های جوان تمایل چندانی به فرزندآوری نداشته باشند یا آن را به تأخیر بیندازند.

وی یکی از دلایل کاهش نرخ باروری و فرزندآوری را مربوط به مشکلات اقتصادی و فرهنگی دانست و افزود: متأسفانه در بین جوانان تفکری رواج پیدا کرده که تا وقتی در حال تحصیل و یا شاغل هستند نباید ازدواج کنند و یا فرزندآوری داشته باشند.

امیری تفکیکی شدن تفکر زندگی را معضلی در بحث ازدواج و فرزندآوری دانست و اضافه کرد: در بین بانوان که نقش های متفاوتی همچون خانه داری، همسرداری و فرزندداری را دارند این تفکر نمود بیشتری دارد و ما شاهدیم تعدادی از دختران جوان در زمان تحصیل و یا شاغل شدن رغبت چندانی به ازدوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای داشتن یک زندگی ایده آل باید سختی ها را تحمل کرد

برای داشتن یک زندگی ایده آل باید سختی ها را تحمل کرد