مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 18:352023-06-01سياسي

9 هزار مرکز نیکوکاری در کشور فعالیت می کند


حدود 9 هزار مرکز نیکوکاری در کشور فعالیت می کند که تا کنون با مشارکت مردم اقدامات ارزشمندی به نیازمندان هر منطقه ارائه داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری، سید مرتضی بختیاری در آیین افتتاح مرکز نیکوکاری امام موسی کاظم(ع) در شهر لردگان گفت: حدود 9 هزار مرکز نیکوکاری در کشور فعالیت می کند که تا کنون با مشارکت مردم اقدامات ارزشمندی به نیازمندان  هر منطقه ارائه داده است.

رییس کمیته امداد ادامه داد: مراکز نیکوکاری از اوایل دهه 90 در راستای مردمی شدن امدادرسانی به نیازمندان راه اندازی شدند.

وی با اشاره به پشتوانه مردمی مراکز نیکوکاری، افزود: پایگاه اصلی مراکز نیکوکاری، مساجد هستند و علاوه بر خانواده های تحت حمایت کمیته امداد، به نیازمندان غیر مددجو نیز با کمک خیران و مردم خدمات ارائه می کنند.

بختیاری اضافه کرد: راه اندازی مرکز نیکوکاری امام موسی کاظم(ع) در چهارمحال و بختیاری جهت حمایت از زندانیان و خانواده آن ها انجام شده است و کمک به زندانیان جرائم غیرعمد و همچنین برطرف کردن مسائل دیگر از جمله اهداف راه اندازی این مراکز است.

وی عنوان کرد: مرکز نیکوکاری امام موسی کاظم(ع) به عنوان صد و هفتاد و دومین مرکز نیکوکاری استان چهارمحال و بختیاری فعالیت خود را شروع می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 هزار مرکز نیکوکاری در کشور فعالیت می کند

9 هزار مرکز نیکوکاری در کشور فعالیت می کند