مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 00:152023-06-13سياسي

هیأت های تهران تمدید مجوز خود را به نزدیکی ایام ماه محرم موکول نکنند


کارشناس تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مسئولان هیأت ها همواره برای تمدید مجوز هیأت خود، کار را به روزهای نزدیک محرم موکول می کنند که امسال فراخوان دادیم تا حدود یک ماه قبل اقدام کنند.

- علیرضا صادقی، کارشناس تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: 10 هزار هیأت ثبت شده در استان تهران داریم که هرساله این هیأت ها برای دریافت خدمات مختلف از شهرداری یا خدمات بیمه ای یا دریافت فضا برای برگزاری مراسم از نهادها، نیازمند ارائه مجوز خود هستند.

همچنین دریافت بُن از نمایشگاه عطر سیب برای خرید ارزاق هم نیازمند ارائه مجوز است.

مسئولان هیأت ها تمدید مجوز را به روزهای منتهی به محرم موکول می کنند وی افزود: فرآیند تمدید مجوز هیأت ها، همواره از سوی مسئولان به ایام منتهی به ماه محرم موکول می شود و در این ایام شاهد ازدحام بسیار درخواست های تمدید مجوز هستیم.

هیأت هایی که 2 ماه به پایان مجوزشان مانده، برای تمدید مراجعه کنند​ صادقی با اشاره به اینکه امسال برای حل این مشکل از حدود یک ماه قبل فراخوان دادیم تا هیأت هایی که نیاز به تمدید دارند، از الآن اقدام کنند، گفت: از هیأت ها خواستیم که اگر حتی 2 ماه هم از اعتبار مجوز آن ها باقیمانده است، مراجعه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت های تهران تمدید مجوز خود را به نزدیکی ایام ماه محرم موکول نکنند

هیأت های تهران تمدید مجوز خود را به نزدیکی ایام ماه محرم موکول نکنند