مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 11:452023-06-14اقتصادي

خودداری کشاورزان از نشاء مجدد و پرورش رتون


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به کاهش بارش و ذخیره نامطمئن و محدود منابع آبی و پیش بینی احتمال بروز کم آبی و خسارت مزارع در فصل تابستان به خودداری کشاورزان از نشاء مجدد و پرورش رتون تاکید کرد.

- ایسنا/مازندران رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به کاهش بارش و ذخیره نامطمئن و محدود منابع آبی و پیش بینی احتمال بروز کم آبی و خسارت مزارع در فصل تابستان به خودداری کشاورزان از نشاء مجدد و پرورش رتون تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی جهاد کشاوزی مازندران، حسن عنایتی کلیجی اظهار کرد: در این زمینه اطلاع رسانی کافی به کشاورزان از طریق فرمانداران، بخشداران و دهیاران شورای اسلامی روستاها، مراکز جهاد کشاورزی برای خودداری از کشت نشاء مجدد و پرورش رتون انجام شد.

عنایتی بیان کرد: با توجه به ابلاغ دستورالعمل و شیوه نامه اصلاح الگوی کشت از سوی وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر استفاده از تمام ظرفیت آب و خاک در تولید و افزایش عملکرد محصول کشت شده در هر شهرستان و مصرف بهینه آب با روش های مختلف آبیاری و نیز ترغیب و تشویق کشاورزان به کشت مستقیم (خشکه کاری) در مناطقی که امکان کشت آن باشد، نیاز به پیش بینی، برنامه ریزی و اقدامات اجرایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودداری کشاورزان از نشاء مجدد و پرورش رتون

خودداری کشاورزان از نشاء مجدد و پرورش رتون