مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 22:352023-06-12اقتصادي

بهره برداری از 32 پروژه مدرسه سازی در خراسان جنوبی تا ابتدای مهر امسال


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تا پایان نیمه نخست امسال 32 پروژه مدرسه سازی با 63 کلاس درس و زیربنای 8 هزار و 400 مترمربع در استان به بهره برداری می رسد.

- حامد رخسار پور، سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: 187 پروژه مدرسه سازی با 439 کلاس درس و با زیربنای 79 هزار مترمربع در استان در حال اجرا است.

وی بیشترین کمبود زیرساخت آموزشی در خراسان جنوبی را متعلق به شهرستان بیرجند و پس از شهرستان طبس اعلام کرد و گفت: تاکنون 215 میلیارد تومان اعتبار ملی و 39 میلیارد تومان از منابع استانی برای اجرای پروژه های در حال احداث مدرسه سازی خراسان جنوبی اختصاص یافته است.

به گفته وی خیران و نیک اندیشان نیز با 84 میلیارد تومان تعهد اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی را در این راه همراهی کردند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با بیان این که طی دو سال گذشته 80 میلیارد تومان برای استانداردسازی و تجهیزات گرمایشی مدارس و امکانات هنرستان ها در استان هزینه شده است، افزود: سال گذشته 20 میلیارد و 400 میلیون تومان سهمیه قیر رایگان برای مدارس استان اختصاص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 32 پروژه مدرسه سازی در خراسان جنوبی تا ابتدای مهر امسال

بهره برداری از 32 پروژه مدرسه سازی در خراسان جنوبی تا ابتدای مهر امسال