مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 11:252023-05-30سياسي

حجت الاسلام حسینی قمی: رفع ریشه ای مشکلات اقتصادی کشور نیازمند اصلاح بانک هاست


استاد حوزه علمیه قم با اشاره به این که در فقه و آیین دادرسی طلبکار نمی تواند خانه بدهکار را تصاحب کند، گفت: بیش از 500 هزار خانه خالی در اختیار بانک هاست و هیچ دولتی حریف بانک ها نشده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی قمی، شب گذشته در محفل معارفی حرم مطهر بانوی کرامت در شبستان امام خمینی(ره)، ضمن اشاره به روایتی از امام هشتم(ع) در رابطه با خصلت هایی که نشانه کمال عقل است، اظهار کرد: امام(ع) می فرمایند؛ أَلْخَیْرُ مِنْهُ مَأمُولٌ امید به خیر کسی داشتن، نخستین خصلت کمال عقل مسلمان است.

وی در ادامه تبیینی از نقشه مأمون در تحمیل ولایت عهدی به امام رضا(ع) ارائه نمود و یادآور شد:  امام در فرازی از سخنان خود خطاب به مأمون، به عمق رابطه شان با مردم مدینه اشاره و بر برطرف سازی گرفتاری مراجعه کنندگان تصریح نمودند.

سخنران محفل معارفی حرم مطهر قم با تأکید بر این که در سال هایی که حضرت در خراسان بودند، مأمون به بهانه ولایت عهدی ملاقات حضرت را بسیار محدود و موانع متعددی را ایجاد نموده بود، اظهار کرد: ملاقات با امام آن قدر بر نزدیکان سخت بود، که ایشان حسرت روزهای مدینه را می خوردند.

وی بابیان این که سیره زیست ما نه تنها با امام(ع) بلکه با اصحاب و تربیت یافتگان مکتب ایشان فاصله زیادی دارد، خاطرنشان کرد: اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام حسینی قمی: رفع ریشه ای مشکلات اقتصادی کشور نیازمند اصلاح بانک هاست

حجت الاسلام حسینی قمی: رفع ریشه ای مشکلات اقتصادی کشور نیازمند اصلاح بانک هاست