مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 07:402023-06-07اقتصادي

بیمارستان 30 تختخوابی در شهرستان چوار احداث می شود


بیمارستان 30 تختخوابی در شهرستان چوار احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا عصر سه شنبه در با زدید از شهرستان چوار اظهار کرد: تلاش می کنیم از محل مسئولیت های اجتماعی شرکت نفت یک بیمارستان 30 تختخوابی در شهرستان چوار احداث شود.

استاندار ایلام در بازدید از پروژه مجتمع آبرسانی (مورت و سرتنگ حمام) گفت: این پروژه آبرسانی با اعتبار 45 میلیارد تومان از محل اعتبارات تنش آبی با 30 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست و طبق زمانبندی تا هفته دولت مورد بهره برداری قرار می گیرد و تامین کننده آب 43 روستای بخش مرکزی و بخش بولی است.

بهرام نیا استاندار ایلام در ادامه برنامه های خود در شهرستان چوار از منطقه رانشی واقع در ضلع جنوبی شهر چوار بازدید کرد و افزود: 10 میلیارد تومان از اعتبارات استانی و 6 میلیارد تومان از اعتبارات شهرستانی و در مجموع 16 میلیارد تومان برای تثبیت این منطقه رانشی و تکمیل این پروژه اختصاص یافته است.

استاندار ایلام در بازدید از مجتمع گلخانه ای واقع در روستای مورت در جمع مردم این روستا حضور یافت و مردم این روستای مسایل و مشکلات خود را با بهرام نیا استاندار ایلام مطرح کردند.

این مجتمع گلخانه ای در فضایی به مساحت چهار هکتار و در قالب 15 واحد گلخانه که هر واحد یک هزار و 700 متر مربع مساحت دارد سال 79 ایجاد شده که پس از چند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان 30 تختخوابی در شهرستان چوار احداث می شود

بیمارستان 30 تختخوابی در شهرستان چوار احداث می شود