مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 12:302023-06-19اقتصادي

امسال 3 میلیون اصله نهال در کرمانشاه تولید می شود


رییس اداره جنگل داری و جنگل کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: برآورد می شود امسال سه میلیون اصله نهال در نهالستان های استان تولید شود.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره جنگل داری و جنگل کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: برآورد می شود امسال سه میلیون اصله نهال در نهالستان های استان تولید شود.

عبدالعلی جلیلیان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون یک میلیون و 760 هزار اصله نهال در استان کرمانشاه تولید شده، گفت: از این میزان 280 هزار اصله نهال گونه های گرمسیری و مابقی سردسیری هستند.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه دو نهالستان مادری سردسیری و گرمسیری دارد، گفت: این دو نهالستان ظرفیت تولید سه میلیون اصله نهال در سال را دارند که امسال برنامه ریزی کرده ایم تا به اندازه ظرفیت های این دو نهالستان نهال تولید کنیم.

جلیلیان گفت: سال گذشته در مجموع 1.

2 میلیون اصله نهال در نهالستانهای استان تولید شد.

رییس اداره جنگلداری و جنگل کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با بیان اینکه نهالستان مادری سردسیری استان در شهرستان اسلام آبادغرب قرار دارد، گفت: عمده نهال های موجود در این نهالستان گونه های سردسیری و پارکی شامل زالزالک، زبان گنجشک، اقاقیا، عرعر، بنه، بادام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 3 میلیون اصله نهال در کرمانشاه تولید می شود

امسال 3 میلیون اصله نهال در کرمانشاه تولید می شود