مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 10:302023-06-08بين الملل

حمله و غارت سفارتخانه ها و مراکز وابسته عربستان، چین و فلسطین در سودان


وزارت خارجه عربستان امروز (پنج شنبه) در بیانیه ای اقدامات خرابکارانه برخی گروه های شبه نظامی سودانی را که به ساختمان سفارت این کشور و مراکز وابسته به آن در سودان حمله کردند، - وزارت خارجه عربستان امروز (پنج شنبه) در بیانیه ای اقدامات خرابکارانه برخی گروه های شبه نظامی سودانی را که به ساختمان سفارت این کشور و مراکز وابسته به آن در سودان حمله کردند، به شدت محکوم کرد.

سفارتخانه های چین، فلسطین و خانه سفیر عمان در سودان نیز طی روزهای گذشته هدف حملات افراد مسلح قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه عربستان در این بیانیه تاکید کرد، عربستان این اقدامات را که موجب تخریب ساختمان سفارت و مراکز وابسته به آن و نیز واحدهای مسکونی و دارایی های کارمندان آنها شد، به شدت محکوم می کند .

این وزارتخانه در ادامه نیز مخالفت کامل خود را با تمامی اشکال خشونت و تخریب علیه هیات های دیپلماتیک ابراز داشته و بر اهمیت مقابله با این گروه های شبه نظامی که سعی در مختل کردن امنیت و ثبات سودان و آسیب رساندن به مردم آن را دارند، تاکید کرد.

وزارت امور خارجه سودان با انتشار بیانیه ای در روز سه شنبه حمله نیروهای موسوم به پشتیبانی سریع به سفارتخانه های چین و فلسطین و همچنین خانه سفیر عمان را محکوم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله و غارت سفارتخانه ها و مراکز وابسته عربستان، چین و فلسطین در سودان

حمله و غارت سفارتخانه ها و مراکز وابسته عربستان، چین و فلسطین در سودان